Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Μια Λευκη Σελιδα

   Καθομαι για ωρα και κοιτω τη λευκη σελιδα που φαινεται στην οθονη του υπολογιστη θαρρεις και θα αρχισουν τα γραμματα να ξεπηδουν μονα τους γραφοντας ενα παραμυθι ακομα ,η μια αληθεια.
  Καθομαι για ωρα κοιτωντας ακομη τη λευκη σελιδα περιμενοντας να εμφανιστει η οπτασια εκεινη η οπτασια των πιξελς της οθονης που θα με καθοδηγησει σαν τον βοηθο του κειμενογραφου .
  Καθομαι για ωρα κοιτωντας τη λευκη σελιδα περιμενοντας να ακουσω το γνωριμο ηχο του πληκτρολογιου στα αυτια μου
  Ματαια ομως περιμενω, η σελιδα μενει λευκη καταλευκη σαν το χιονι σαν να με κοροιδευει που δεν μπορω να την αφουγκραστω να την νοιωσω να τις πω τα θελω μου τα οχι μου τις αντιδρασεις μου τις αντιρησεις μου τους φοβους μου τις αγαπες μου τις τρελλες μου και να μου πει και εκεινη τα δικα της
παραπονα, θελω, πιστευω, γιαυτο επιμενει να μενει λευκη .Και εγω απεγνωσμενα προσπαθω να θυμηθω τις μαγικες λεξεις που πρεπει να πω για να αρχισει να ξετυλιγεται το κουβαρι .Τις ξεχασα μαλλον .Γιατι αραγε ; ηταν δυσκολες ,στριφνες ,παραξενες, η ηταν τοσο απλες που περασαν απο το μυαλλο χωρις να μεινουν ,χαμενες στη λιθη τοσων αλλων κοινων λεξεων;  Ναι κατι γινεται μαυτη τη λευκη σελιδα .Δεν μακουει οτι και να σκεφτω δεν το προβαλει μπροστα της η μηπως τα θεωρει τοσο ανουσια και αναξια λογου και για αυτο δεν τα εμφανιζει;
      Ναι εχω προβλημα μαυτη τη λευκη σελιδα σημερα δεν γραφει τιποτε δεν δεχεται τιποτε μενει τελειως λευκη αψεγαδιαστα λευκη παραξενα λευκη.
     Εχω προβλημα μαυτη τη σελιδα σημερα αρχισε να μου μιλα και ακου να δεις τι λεει "Λεει οτι δεν γραφει τιποτε γιατι δεν θελει να λερωσει την κατασπρη φορεσια της μαυτο το καταμαυρο μελανι" Ωραια αντε τωρα να την πεισεις και τι να της πεις .....
    Απελπισμενος προσπαθω να σκεφτω κατι κατι για να την πεισω να δεχτει να γραψει κατι εστω μια τελεια  αλλα ματαια .Αρνειται πεισματικα ...........................................και τα λεπτα κυλουν ......
 Ξαφνου αρχιζει να γραφει να φραφει να γραφει μονη της Μα   τι εγεινε δεν γινονται αυτα δεν μπορει .Και εμφανιζονται και στολιζουν τη λευκη σελιδα γραμματα πολυχρωμα γραμματα μεγαλα γραμματα μικρα γραμματα καθε ειδους χορευουν μπροστα μου .Μονο που δεν ειναι οι δικες μου σκεψεις δεν ειναι δικα μου τα γραμματα .Ειναι της σελιδας της ιδιας σκεψεις ,νοηματα και εικονες και μιλαει για τον δικο της κοσμο τον ομορφο τον ασχημο Ειναι οι δικες της ιδεες και σκεψεις αποτυπωμενες πανω της
      
     Ετσι δεν φαινεται οταν ενα ηλεκτρονικο γραμμα γεμιζει την ηλεκτρονικη σας θυριδα;

                                           " Αφορμη για αυτο το μονολογο υπηρξε η υπαρξη  ενος email απο ενα πολυ αγαπημενο προσωπο  και η αγωνια μου για το ποτε θαρθει ηταν τοση που ανοιγα συνεχεια τα εισερχομενα μηπως και ειχε γινει ενα θαυμα και ερθει νωριτερα "
        Να περνας καλα ψυχη μου......

    Ο Ξυλοκοπος των Ονειρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου