Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ο Μορφεας

Καθως η νυχτα αρχιζει να περπατα στο δικο της μονοπατι και ο κοσμος να χανεται στις σκιες του φεγγαριου και τα χρωματα και τα σχηματα να αποκτουν μια διαφορετικη υποσταση,ενας γνωστος μας παραμονευει ολο ανυπομονησια στη γωνια ο Μορφεας.Ανυπομονει να μας παρει στα μονοπατια του και να μας ταξιδεψει κατα την ορεξη του.Ποτε σε πολυχρωμα  ουρανια  τοξα ποτε σε σκοτεινους καιρους και αλλοτε να παιζει κρυφτο με το ειναι μας ολοκληρο.Για αυτους τους λογους καθε βραδυ μα καθε βραδυ με αυτον τον κυριο δεν τα παμε καλα.Αλλου θελει να παει αυτος και αλλου εγω.Εγω ταξιδευω μεσα απο πολυχρωμα συννεφα και σκιες σε κοσμους παραξενους σε αλλους γαλαξιες και να σου πεταγεται μπροστα μου με μια μασκα τρομακτικη και γελα μαζι μου που ειμουν τοσο αφελης και τρομαξα .Τον παρατω και εγω μονο του για ωρες πολλες και αρχιζει να με παρακαλα να παιξουμε παλι γιατι η νυχτα θα φυγει συντομα ετσι λεει  .Ξερω γιατι, παντα βρισκει κατι ενδιαφερον στο μυαλο μου καθε φορα που παιζει μαζι μου και αρχιζει παλι το παιχνιδι του μεσα στους δαιδαλωδεις διαδρομους του μυαλου μου, τερατα τερατα ,αβυσσος δεν υπαρχει φως δεν υπαρχουν χρωματα μονο σκοταδι και κρυο και αυτος γελα στη γωνια γελα που καταφερε να με γελασει αλλη μια φορα.Και εγω τον παραταω ξανα θυμωμενος και προσπαθω να ονειρευτω ξυπνιος μεσα στα σκοταδια του δωματιου και αυτος νανε εκει να παραμονευει ποτε ο καματος θα με ξαναγυρισει στα μονοπατια του.Αυτη τη φορα ειναι καλος μαζι μου με παει σεναν ομορφο κοσμο με ηχους ομορφους απο μελοντικες η μαλλον ακορντεον η κατι τετοιο με χρωματα, πολλα ομορφα χρωματα .Με παει λεει στην ουτοπια μου.Και μια Δεσποσυνη με υποδεχεται ειναι νεραιδα, ξωτικο ,αγγελος ; Εχει μακρυα πολυ μακρια σγουρα μαλλια και ενα χαμογελο που ζεσταινει την ψυχη σου οσο κρυα και αν ειναι.Δεν το πιστευω οτι αυτη τη φορα ειναι τοσο καλος μαζι μου.Φοβαμαι να γυρισω να τον κοιταξω μηπως  και δω εκεινο το πονηρο τουβλεμμα
γεματο ορεξη για σκανταλιες.Αλλα φαινεται σοβαροςκαι με αφεινει στο ονειρο και χανεται ωσπου να ξαναρθει ζητωντας μου το αντιτιμο για την ουτοποια που μου προσφερε

Ο Ξυλοκοπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου